Bilinmeyen bir nedenle vCenter çalışmayı durdurduğunda ve giriş yapmaya çalışırken “No Healthy Upstream Server” hatası alındığında bu hata oldukça genel bir hata mesajıdır. Tek bir çözüm yolu bulunmaz ancak aşağıdaki adımlar sorunun kaynağını belirlemede yardımcı olabilir;
- Appliance Management sayfasına giriş yapınız ve çalışmayan servisleri başlatmayı deneyiniz.
- Aşağıdaki komutlarla servis durumlarını kontrol ediniz.
# Tüm çalışan servisleri listelemek;
service-control --list
# Tüm servisleri başlatmak;
service-control --start --all
# Belirli bir servisi başlatmak;
service-control --start {service-name}
- DNS ve Reverse-DNS çözümlemesini doğrulayınız.
- Disk alanının yeterli olduğundan emin olunuz.
- IP ayarlarını değiştirerek test edin (GUI hataları olabilir).
- NTP senkronizasyonunu kontrol edin.
- vCenter yükseltmesi ile onarım yapmayı deneyin (ancak başarısız olursa geri dönüş zor olabilir).
vCenter SSL Sertifikaları Kontrolü
Eğer yukarıdaki adımlar sorunu çözmezse SSL sertifikalarının süresinin dolmuş olabileceğini kontrol ediniz.
for i in $(/usr/lib/vmware-vmafd/bin/vecs-cli store list); do
echo STORE $i;
sudo /usr/lib/vmware-vmafd/bin/vecs-cli entry list --store $i --text | egrep "Alias|Not After";
done
Eğer sertifikalar süresi dolmuş olarak görünüyorsa aşağıdaki komutla vCenter üzerindeki sertifikaları sıfırlayabilirsiniz;
/usr/lib/vmware-vmca/bin/certificate-manager

Seçenek 8’i kullanarak sertifikaları sıfırlayınız. Bu işlem biraz zaman alabilir.